Vrácení a výměna zboží

VRÁCENÍ zboží

Přejete si vrátit co Vám nesedí nebo se Vám nelíbí ? Jste na správném místě! Zde jsou všechny potřebné informace!

I když doufáme, že se vám všechny naše položky od Proplavani.cz budou líbit, máme pro případy potřeby zavedené pravidla vracení zboží, pokud nejste s nákupem 100% spokojeni. Výměny provozujeme způsobem, že pokud Vám nesedne zboží, vraťte prosím produkt na naší adresu a objednejte novou správnou velikost.

KDE JSTE NAKUPOVALI?

Online

Položky musí být doručeny našemu oddělení pro vracení zboží do 30 dnů od nákupu, aby vám byly vráceny peníze. Adresa pro vrácení je:

 

PROPLAVANI.CZ- INPE TRADE sro, Toužimská 897/E6, Praha 19900

Jak získám štítek pro vrácení zásilky?

Našim zákazníkům zatím bezplatné přepravní štítky neposkytujeme. Je to něco, na čem pracujeme, ale do té doby prosím zabalte své položky a použijte libovolného přepravce, který Vám vyhovuje. 

Uschovejte si prosím své sledovací číslo. Za zásilky zaslané zpět k nám bez sledování, které nedorazí, nese odpovědnost zákazník.
Nejsme zodpovědní za zpáteční přepravu a nejsme zodpovědní ani za ztracené vrácené zboží nebo neúspěšný tranzit.


Musí být v úplně novém stavu?

Ano! Předmět(y) musí být nepoužitý, nenošený, bez známek praní nebo používání, bez skvrn.

Všechny štítky a vložky musí být připojeny

Z hygienických důvodů si prosím vyzkoušejte plavky přes spodní prádlo. Neodstraňujte hygienickou vložku

Položky / obleky budou odmítnuty a zaslány zpět na dodací adresu původní objednávky, pokud budou vráceny s:

- Žádný štítek
- Bez hygienické vložky
- Známky nošení, praní, používání nebo zkoušení předmětu bez spodního prádla
- Skvrny a/nebo zápach
- Oblek má logo


Mohu vrátit online nákup na centrálu JOLYN EU v Praze nebo v obchodě v Radlicicích?

Ano! Do 30 dnů od nákupu s účtenkou. 

Špatný produkt nebo produkt dorazil poškozený?

Napište nám a my to napravíme!